گروه صنعتی تخصصی کیان تلکام
09127056630

انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

برای اینکه بتوانیم بهترین دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل را انتخاب کنیم باید به چند نکته توجه کنیم.

  • موقعت مکانی که میخواهیم پوشش آنتن موبایل را ایجاد کنیم.
  • وسعت و اندازه مکان مورد نظر جهت تقویت آنتن موبایل
  • Indoor یا Out door بودن ( پوشش در داخل یا خارج ساختمان)
  • فرکانس و قدرت سیگنال در اطراف مکان مورد نظر

تقویت کننده آنتن موبایل بررسی موقعیت مکانی حایز اهمیت می باشد. منظور از موقعیت مکانی بیرون و یا داخل شهر بودن ساختمان است. معمولا در داخل شهر از دو باند 900MHz و 1800MHz و همچنین در شهر های بزرگ از باند 2100MHz  و 2600MHz استفاده میشود.

تقویت آنتن موبایل | تقویت کننده آنتن موبایل در تهران | تقویت سیگنال موبایل
تقویت آنتن موبایل | تقویت کننده آنتن موبایل در تهران | تقویت سیگنال موبایل

در نتیجه انتخاب دستگاه دو باند برای این مناطق الزامیست. چنانچه تمایل به استفاده از اینترنت پر سرعت 4G دارید، دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل شما میبایست هر 3 باند فرکانسی را ساپورت کند. توجه داشته باشید که انتخاب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل هیچ ربطی به اپراتورهای موبایل ندارد و همه اپراتورها از یک استاندارد جهانی طبعیت میکنند، لذا دستگاه شما میتواند همه اپراتورها ( همراه اول ، ایرانسل ) را تقویت کند.

وسعت اندازه گیری مکان مورد نظر جهت نصب تقویت آنتن موبایل

وسعت مکان مورد نظر در انتخاب توان دستگاه تقویت آنتن موبایل اهمیت دارد. اگر ساختمان شما زیر 500 متر مربع میباشد به شما توصیه میشود از بوسترهایی با توان کمتر از 1 وات استفاده نمایید، در اینصورت شما اصل استاندارد جهانی ALERA (هر چه کمتر شدنی ) را رعایت کرده اید.

حال سوال اینجاست که شما میخواهید داخل یا خارج ساختمان را پوشش دهید، در انتخاب دستگاه شما موثر است. اگر در داخل ساختمان قصد دارید بیش از 3 طبقه پوشش ایجاد کنید، می بایست از دستگاه های با توان بالای 5 وات استفاده کنید. در بیرون ساختمان و فضا های باز با در نظر گرفتن و رعایت ایزولاسیون سیگنال میتوانید از دستگاهایی با توان 10 وات استفاده کنید.

انتخاب دستگاه تقویت آنتن موبایل تک باند ، دو باند یا سه باند

تولید کننده تقویت آنتن موبایل در ایران

نوع فرکانس ارسالی از BTS و توان دریافت آن در محل از فاکتور های تعیین کننده نوع دستگاه تقویت آنتن موبایل میباشد. با توجه به Level دریافتی ، Gain دستگاه انتخاب میشود. تک باند , دو باند یا سه باند بودن دستگاه تقویت آنتن موبایل را فرکانس ارسالی از سمت BTS تعیین میکند. جهت کارشناسی و مشاوره با ما تماس بگیرید.

انتخاب تقویت آنتن موبایل بسته موقعیت جغرافیایی

لازم به ذکر است در محلهایی که به هیچ عنوان امواج تلفن همراه وجود ندارد و یا این امواج پایدار نمی باشد امکان نصب و استفاده از تقویت آنتن موبایل نمی باشد. انواع مختلف تقویت کننده های آنتن موبایل انواع مختلفی برای تقویت آنتن موبایل با توان های متفاوت جهت استقاده در مکانهای مختلف وجود دارد. تقویت کننده های موجود قابل ارائه با انواع آنتن های بیرونی و داخلی و انواع کابل ها و کانکتور ها می باشد.

انواع مختلف تقویت کننده آنتن موبایل

انواع مختلف تقویت کننده آنتن موبایل که توسط گروه صنعتی کیان تلکام ارائه می گردد به شرح زیر می باشد. تقویت کننده آنتن موبایل پا توان بالا جهت پوشش دهی محیط در فضای باز با شعاع عملکرد تا 5000 متر یا 3000 تا 20000 متر مربع و حتی بیشتر کاربرد دارند. تقویت کننده آنتن موبایل با توان متوسط یا بوستر مخصوص استفاده در منازل یا ادارات با پوشش دهی از 250 تا 3000 متر مربع طراحی شده اند. تقویت کننده انتن موبایل کم توان جهت استفاده داخل اتومبیل و یا مکانهایی با متراژ پایین تا حداکثر 200 مترمربع مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب دستگاه تقویت آنتن موبایل
گروه صنعتی کیان تلکام


چگونه می توان یک بوستر مناسب انتخاب نمود؟

بهترین سیستم تقویت کننده امواج موبایل ، تقویت کننده آنتن موبایل ، ریپیتر موبایل ، انواع تقویت کننده آنتن موبایل را دارید و قصد راه اندازی آن را دارید پس اطلاعات زیر مهم است. متراژ محلی را که در آن قصد تقویت آنتن موبایل را دارید مشخص نمایید. اندازه سیگنال (rx levele) و آنتن دهی امواج تلفن همراه را در محیط خارج آن محل بررسی نمایید. تقویت کننده انتن موبایل در جاهایی کاربرد دارند که حداقل یک سیگنال ضعیف و پایدار در محیط بیرون جهت تقویت وجود داشته باشد.

انتخاب تخصصی دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

لازم به ذکر است در محلهایی که به هیچ عنوان امواج تلفن همراه وجود ندارد و یا این امواج پایدار نمی باشد امکان نصب و استفاده از تقویت آنتن دهی موبایل نمی باشد. انواع مختلف تقویت کننده های آنتن موبایل انواع مختلفی برای تقویت آنتن موبایل با توان های متفاوت جهت استقاده در مکانهای مختلف وجود دارد. تقویت کننده های موجود قابل ارائه با انواع آنتن های بیرونی و داخلی و انواع کابل ها وکانکتور ها می باشد. انواع مختلف تقویت کننده انتن موبایل که توسط گروه صنعتی کیان تلکام ارائه می گردد به شرح زیر می باشد.

استفاده از تقویت کننده آنتن موبایل داخل خودرو ها و مکان های کوچک

بهترین تقویت کننده آنتن موبایل با توان بالا جهت پوشش دهی محیط در فضای باز با شعاع عملکرد تا 5000 متر یا 3000 تا 20000 متر مربع و حتی بیشتر کاربرد دارند. تقویت کننده آنتن موبایل با توان متوسط یا بوستر مخصوص استفاده در منازل یا ادارات با پوشش دهی از 250 تا 3000 متر مربع طراحی شده اند. تقویت کننده آنتن موبایل کم توان جهت استفاده داخل اتومبیل و یا مکانهایی با متراژ پایین تا حداکثر 200 مترمربع مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

سوالی ندارید؟
تماس با ما