گروه صنعتی تخصصی کیان تلکام
09127056630

تفاوت دستگاه تک باند دو باند

تفاوت دستگاه تک باند دو باند

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است فرق بین تقویت کننده ها در تعداد باند هایی است که این دستگاه ساپورت میکند. باند در تقویت آنتن موبایل دو باند نقشی همانند یک جاده را ایفا کرده که در آن سیگنال‌ها از باند عبور می‌کنند. حال اگر یک جاده دو طرف در اختیار داشته باشید به معنای آن است که دو راه مستقل ( دو باند مستقل) در اختیار دارید. در عصر تکنولوژی های مخابراتی، دستگاه های تقویت کننده متداولی تولید شده اند که میتواند تمامی نیاز های کاربران را برطرف کند. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تقویت سیگنال موبایل | KT-982B

تقویت کننده آنتن موبایل دو باند

باند دوم متداول ترین فرکانس مخابراتی جهان است که بیش ازهشتاد درصد و بالای پنجاه و پنج میلیارد نفر را شامل می شود. در ایران نیز همراه اول بر روی این باند سوار می شوند که باند 900 این اپراتور را پشتبانی می کند. تقویت کننده های دو باند یا دوآل باند فرکانس های 900و 1800 دی سی اس هرتز را ساپورت می کنند.

تقویت آنتن موبایل سه باند

اپراتور ایرانسل زیر نظرفرکانس دی سی اس خدمات خود را ارایه می  دهد. در بازار فروش تقویت کننده آنتن موبایل همچنین تقویت کننده سه باند و چهار باند نیز وجود داره  که سه باند پرتکل های 3G دی سی اس و جی اس ام و چهار باند بر روی جی اس ام دی سی اس 3ج و ال تی ای ساپورت می کند. ریپیتر موبایل دستگاهی است که همانند تقویت آنتن موبایل سه باند میتواند سه باند فرکانسی را تقویت کند و پوشش محیط های بزرگ تر را آنتن رسانی کند.

تقویت اینترنت 3G و 4G

جهت استفاده از اینترنت فورجی و تری جی ، غالبا دستگاههای دو باند ، این قابلیت را برای مصرف کنندگان فراهم مینماید، البته در برخی البته د ر برخی از مناطق باند 3جی برو روی باند 2100 ارایه می گرددکه دستگاه تقویت کننده سیگنال موبایل باید باند 2100 را نیز ساپورت کند.تقویت کننده های تک بانده روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می‌کنند و به‌طور معمول جزء ارزان‌ترین تکرار کننده های بازار به شمار می‌روند. دستگاه های تک باند تنها سیگنال های وردی 900 و یا همان جی اس ام را ساپورت می کند.

 

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دو باند چه اینترنتی را پشتیبانی می کند؟

همانطور که اشاره کردیم این نوع دستگاه، قابلیت پشتیبانی انواع مختلف اینترنت را دارد و همچنین از اینترنت های همراه اول، ایرانسل و رایتل پشتیبانی می کند، اما باید توجه داشت که ممکن است بعضی از دستگاه های تقویت کننده دو باند ممکن است از نت رایتل پشتیبانی نکنند، به همین دلیل بسیار مهم است که از کارشناس حرفه ای و باتجربه اطلاعات کاملی را به دست آورید، کارشناسان ما در کیان تلکام آماده پاسخگویی به سوالات و دغدغه های شما هستند تا بتوانید بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند را خریداری کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مرتبط
2 دیدگاه
رضایی

من دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند رو از کیان تلکام خریدای کردم واقعا کیفیت بالایی داره
خیلی ممنون بابت محصولات باکیفیتی که دارید

مدیریت

سلام خیلی خوشحالیم که از خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل دو باند فروشگاه ما راضی بودید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می تونید مطلب آموزش نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل رو مطالعه کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

سوالی ندارید؟
تماس با ما